Mygirlmybaby Kızlar 1 ay sonra doğum var. Kızım ya benimle uyur ya da ayakta sallanarak ben doğum yapınca nasılsın uyutucam. Bana yardımcı olacak akıl verecek annemiz var mı?
Sese Mygirlmybaby yanına uzanıp uykuya daldığında kalkabilirsin canım ama o arada diğer bebiş duracakmı :(
iperir_bul Mygirlmybaby benimde sallayarak uyuyordu asla bırakmaz dedim. Bir gün çok hastaydım ağrım vardı sallayacak halim yoktu uzanalım böyle uyuyalım dedim uyudu ben şok oldum o günden beri yanında uzanıyorum uyuyor
sevimlienerji Kızınız kaç yaşında? Sallamak yerine kitap okuyun masal anlatın bu sayede daha kolay uykuya dalar hem o sirada bebeğiniz de yaninizda yada kucağınzda durur