bendis Cennet_kusu2891 cgdm26 en az 6 ay diye biliyorum, sonrası için kendini hazır hissettiğinde bence vucudun sana söyler ☺️
benfiru cgdm26 4 ay oldu benim daha birkaç gün önce hafif yapmaya başladım. Öncesinde zaten hala ameliyat yerim ağrıyordu. Şimdi de çok zorlamayacak şekilde sadece karın kaslarımı toparlayacak ağırlıksız basit iki hareket yapıyorum.
melis_t cgdm26 kaçıncı sezeryanın olduğuna da bağlı bu durum benim 2.sezeryanım doktorum 6.ayda başlamamı söyledi ☺️
tugces09 cgdm26 bende 6 ay diye biliyorum. 3 ay oldu doğum yapalı yürüyüşten başka bişey yapamıyorum🥹