Kısaca özetlemek gerekirse yılda iki kere her vatandaşın ASM ye gitmesi zorunlulugu doğacak. Yilda 7 defdan fazla hastaneye gidersen (ASM hariç) çalışanlardan ücret kesilecek ve ağrı kesici mide koruyucu gibi basit ilaçların yazılımı da belli kıtaya dahil. Artık gidiyim ilaç yazdırayim ağrı kesici alayım devri de bitiyor. Basit bir parol yazdirinca ucuza gelirken herkes artık eczaneden direk alicak ve bu size de daha fazla para kaybettirecek. Antibiyotik yazımına da kota gelecek. Fazla yazılırsa burdan da kesinti olacak rezil bı yönetmelik yürürlüğe girdi.