Kızlar bizim evimiz düzgün ısınmıyor ve kapıları yok yani sadece iki odanın kapısı var diğerleri kemerli ve üstümüz dubleks olunca haliyle balkon.Bizde taşınalım dedik zaten ev sahibi evi satmak istiyor.Bugün baktık bi semtte güzel ev bulduk sıfır kirası 17 bin.Yeni binalar olunca market falan yok ama siteler var ıssız biyer değil.Ama bizim blokta sadece iki kişi oturuyor alt alta yerden ısıtmalı olunca ayrı bi sevindik sizce yerden ısıtmalı nasıl olur bilen var mı??Ben biraz tedirginim yeni ev galan alışabilir miyim diye düşünüyorum öyle hemen heryere adapte olamıyorum 🤭🤭bebeğim olunca kışın daha da zor oluyor soğuk olunca o yüzden başka eve taşınmak zorundayız birazda.siz olsanız taşınır mısınız ya ben hep bir evde duralım istiyorum ama o da mümkün olmuyor 🥹🥹