ebru_e evet sadece ilk gün taktım zaten ameliyatı akşam 5-6dsn sonra yapıyor. İlk gün biraz ışık hassasiyeti yanma batma oldu ama inanın dayanılmayacak gibi değildi. Bebeğe yine dr bakacak biri olsun yanınızda bence. Bi sürü hasta vardı valla benle aynı gün olan 7-8 kişş vardı sırayla soktular bizi :) ben de şehir dışından geldim şehir dışından gelen çoktu. Ertesi gün de muayeneye gittim 0 olmuştu derecem. Tabi bunların hepsi smile lazer deneyimi. Doktor da bunun neden daha acısız olduğunu anlatıyor zaten. 10-15 gün hafif lens kuruyunca batma gibi batmalar oluyor ama suni göz yaşı işi çözüyo. Ya lens kullanan biriyseniz bilirsiniz o hissi zaten yabancı bi his değil benim 10 senedir her akşam yaşadığım bi şeydi belki ondan dayanılmaz gelmedi. Bilmiyorum o videoya bakarsanız da görürsünüz doktor bey bana güven vermişti. İnşallah sizin de çok çok iyi geçer. Lütfen bana da haber edin, şimdiden çok geçmiş olsun ❤️
Ayy bi de 6 aydan büyükse bebek emziriyorsanız da okuyorsunuz benim kızım 1.5 yaşında filandı. 6 aydan küçükse ve emiyorsa onu bilmiyorum onu sorarsınız