Merhaba . O kadar bunaldım ki birine yazmazsam boğulacak gibiyim . Benim kızım doğdu doğalı ağlak bir çocuk . Anne babaya aşırı bağımlı . 2 yaşında şuan. Yabancıya vs zaten asla gitmez . Ama beni üzen bu değil . Kendini savunmaması . Parkta , oturmada , dışarda her yerde elinden oyuncak çekilse oturur ağlar elini dahi uzatamaz. Nereye gitsek ağlayan hep benim çocuğum . Elini bir şeye süremez , tepki veremez , vurmaz kırmaz . Ben ona kendini savunmayı nasıl öğretebilirim ? Bu kadar naif olsun istemiyorum . Karşıdakide çocuk . Biliyorum . Ama gerçekten bu duruma katlanamıyorum . Var mı yaşayan , önerisi olan ?