Arkadaşlar merhaba bebeğim 14 aylık, 8. Ayından beri emerek uyuyor hem gündüz hem de gece. Gece de 5-6 kez kalkıyor yatakta oturuyor, ağlıyor, emmeden geri dalmıyor. Bu yüzden de eşimle ortamızda yatıyor zaten. Hem gece beslenmesini kesemedim dolayısıyla hemde meme de uykuya dalması da artık yormaya ve uzun da sürmeye başladı.
En uykulu anında memesiz uyutmaya denedim. Öncesinde anlattım artık uyurken meme yok ama şimdi istediğin kadar em vs gibi. İç çeke çeke sümüklerine göz yaşları karışarak dakikalarca ağladı. Bende ağladım artık dayanamadım ona bunu yapamayacağım dedim ve yine emerek uyuttum.
Bu döngüyü bir yanım inanılmaz kırmak istiyor cesaretim de var isteğim de ama nereden nasıl başlayacağım bilmiyorum. Ağlamasına dayanmak çok zor. Ayağımda sallamayı denedim yattığı yerden ya hemen doğruluyor ya dönerek kalkıyor. Ben meme dışında asla uyutamicak mıyım 😪