Bebeğim 39 günlük uzamış sarılığı var, beni iyi emmediği için ya da sütüm yetmiyo anlamadım mama ile destekliyorum ama beni de reddeder diye tabii korkum endişemde var. Neyse memlekete kaynanamlara geldik mama verme dedi ,daha önce de telefonda eşime sürekli dediğini duydum kendimi suçlu hissetmeme neden oluyordu, neyse dedim bir deneyeyim(3.kez) ilk gün bez sayısı yeterli değildi ama fena değildi,ikinci gün oldu bebeğim habire uyuyor tabii ben biliyorum şekeri düştü sarılık artıyor hakkımda kötü düşünmesinler diye bir şey demiyorum mama vermiyorum memeyide bir kaç saatte bir max 5 dk anca emerse. Derken bebeğim 2 gündür uyumaktan bir hal oldu bugün kğ bez sayısı da 1 hemen mama verdim yine ama hala kendine gelemedi. Kendimi yetersiz ve çoook kötü hissediyorum kimseyi dinlememem gerektiğini biliyorum netice de annesi benim onlarda iyilik için mama verme dediler ama ne bileyim dinlemeseydim annesi benim diyorum içim içimi yiyor çok kötüyüm içimi eşime bile dökemiyorum beni asla anlamaz hemen suçlar buraya yazmak istedim😭😭😭