1 ay önce yakınımız k.maraş özel vatan hastanesinde doğum yaptı. 8 aylıktı daha. Acilen sezeryan diyerek doğuma almışlar. Bebek 1.500 Gr doğmuş. Küvöze aldılar. eşi askerde idi o sırada. Kendisi de ailesinin yanında. Doğumdan 1 gün sonra anneyi taburcu etmişler. Doktorlar hiç gelip görebilirsiniz demiyor veya anne sütü istemiyormuş. Kız aradan bir hafta geçince hastaneden haber gelmeyince hiç bebegini görmeye gitmiş. Ayağının biri kıpkırmızı ve şişmiş haldeymiş. Noldu ayağına diye sorduğunda ise yeni iğne yaptıklarını söylemişler. İçi asla rahat etmemiş ve ambulans ile tıp fakültesine sevk ettirmisler. Orada röntgen çekilmiş ayağında iki tane kırık olduğu tespit edilmiş. Nefes alış verişleri duzensizmiş ve şu an oksijen makinesine bağlıymış. Şikayette bulunmuşlar. Anlamıyorum hiç mi vicdan yok ya. Ben bunları yazarken bile gözlerim doluyor. Minicik bebeğe nasıl zarar verebiliyorlar. Zaten bu yenidoğan çetesi olayından beri aklımdan çıkmıyordu. Nerden bilebilirdim yakinimizin başına da gelebileceğini. Korkunç gerçekten.
Atatürk “beni türk hekimlerine emanet ediniz” demişti oysa ki.