ay_16 Nasil bir yer kızlar güzel mi oraya tasinma durumumuz var biz dogudayiz yapabilirmiyim orda yasayanlar ses veririse sevinirim
mevaninannesi23- ay_16 pek gitmedim ama merkeze çok uzak değil, günlük ihtiyaçlarınızı çok rahatlıkla karşılayabileceğiniz bir yer diye biliyorum 😌