mbarlasu Kızlar 1 tog uyku tulumu giydiriyorum oda 24 derece içine sadece tişört zıbın giydiriyorum terliyor 😒 Askılı zıbında da terliyor anlamadım kullanan var mı?
yohh_yavv mbarlasu bende E bebek ten aldım 1 tog içine uzun kollu zıbın ve uzun kollu ince eşofman takımı giydiriyorum gece ortalama sıcaklık 22-23 derece değişiyor ve terleme vs olmuyo gayet iyi ama ben her gece uyutmadan duş aldırıyorum ondan belkide
Duyguyy mbarlasu 24 derece sıcaklıkta uyku tulumu fazla olur ondan terlıyordur Tulum 22 derce ve asagısında gıydırılmelı
alexab mbarlasu var geçen hafta aldım aynı şekilde giydiriyorum ama oda ısısı 22/23 bizim o yüzden terlemiyor. Üstündeki etikette yazıyor zaten 1 tog 21/22 derecede kullanılır diye sizin ev sıcak.
mbarlasu Duyguyy Haklısınız olabilir eğer çok terlerse normal pijama giydiririm yarında evin sıcaklığını düşürürüm
yenianne01 mbarlasu 1 tog kullanıyorum bende ince askılı çıtçıtlı badi var sadece altında oğlumun terleme sorunu yaşamıyorum ama uzun kollu giydirirsem yaşadım
ssimay mbarlasu bizim 20-21 derece oluyor içine kısa kollu zıbınla 2,5 tog giydiriyorum e bebeğinki terlemiyor