kuzeysmom4 Kızlar bebeğime demir ilacını verdikten 5-10 dkka sonra karnından sesler gelmeye başladı ve üstüne ishal gibi kaka yaptı. İki gün denedim ikisindede aynı şey oldu. Normal mi
mondecaidensecmeler kuzeysmom4 bazı demir ilaçları bağırsakları bozuyor bende yeni hapini kullanmaya başladım bir sorun yaşamadım ama gyno Ferro ishal yapmisti
yarenelsa kuzeysmom4 Evet yapıyor bir günde 4 kez kaka yapmıştı. Sonra da kabızlık yaptı gerçi alışma süreci biraz zorlu bi ilaç
yarenelsa kuzeysmom4 Devam ettim fakat damla sayısını azalttım, 7 vermemi söylemişti doktorumuz 5 veriyorum