hazal3421 benim bebeğim 6 aylıkken muayne sonrası sedyeden düştü direkt müşadeye götürdü doktor 3 saat hastanede durduk tomografi çektirdi yüksekten düşme olduğu için siz doktora gitmediniz mi yatakta yüksek sayılıyor 50 cmden sonrası tehlikeli oluyor tülenmenin alakası olduğunu düşünmüyorum ama göz bebeklerinde farklılık kanlanma vs beyinle ilgili doktorumuz öyle demişti öyle olursa hemen fakülte yetişkin aciline gidin dem, sebebi yetişkin Hastanesi’nde tüm bölümlerden doktor oluyormuş pediyatri bazen yeterli kalmıyormuş düşmede