AslanDeniz aynı sıkıntıyı 3 aylık oğlumda bende yasiyorum.ancak doktorumuz bu durumun çok normal olduğunu söyledi.atesi yoksa,emmeyi birakmiyorsa ve karnında tahta gibi bir sertlik yoksa sıkıntı yok demektir.yapmadi diye fitil veya başka yontemler aramayın. 15 gün yapmayan yenidoganlar varmış bunu doktor soyledi. Uzmeyin kendinizi. Bağırsak tembelliği oluşmaması için onun yapmasını bekleyin.