Hiilyuss betul97_ ben de yapmıstım krem sürmüstüm ama zaten bebeklerin hücreleri hemen yenileniyor sabaha hiçbisiyi kalmaz
Enannesi betul97_ hepimizin başına gelmiştir en az bir kere bende ilk olduğunda vicdan yapmıştım ağlamıştım ama zaten hemen iyileşiyor
misto Biz de yenidoğanken kanattık, biraz ağladı sonra geçti, bir şey yapmadık. Tırnak makası yeniydi temizdi
nutellla betul97_ benimki de 3 aylık geçen gün bende yanlışlıkla kaynattım hemde 2 parmağını çok çok üzüldüm bir şey yapmadım kan dursun diye yara bandı yapıştırdım şimdi daha iyi
betul97_ nutellla Kan hemen durdu da bir şey olmaz inşallah artık daha hareketli uyurken de uykusu bölünür diye kesmiyorum
gizemmumayy Geçmiş olsun,şu her yerde satılan bebekler için olan elektronik törpüyle kısaltıyorum ben bi kaza yaşamamak adına.Tavsiye ederim
betul97_ gizemmumayy Hep tırnak makasıyla kestim ilk defa başıma geldi Allahtan çok kötü değil hemen sustu uyudu
ilay-mom Törpü makinası oluyor ufak yuvarlak ben onunla kesiyorum sürekli biraz uzun sürüyor ama uyurken ya da emerken keşke öyle yapsaydınız üzüldüm bende 😳
betul97_ ilay-mom Uykusu hafif ve emerken asla kesemem hep etrafına bakıyor emzirirken bile zorlanıyorum