Maveraaa 1 kere oyun grubuna katıldık,yaşları gereği birlikte oynamaları zordu,hepsi bazen çok farklı kafalarda oldular mesela eğitimci şarkı açtı ritim tutmaya çalıştırdı davullarla ama 2-3 çocuk anneleriyle davul çalarken etkinliğe katılırken diğerleri istemedi oyuncaklarla ilgilendi.köpek besleme yaptık bardağın üstünde köpek figürü işte içine kemik koyacaktık ama yine bazı çocuklar yapmak istemedi başka şeylerle ilgilendiler.bence annelerde olduğu için çocuklar birbiriyle oynamadı,herkes farklı kafadaydı biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙏 ama daha küçük yaşlar daha çok katılır diye düşünüyorum etkinliklere annesiyle birlikte vakit geçirmek hoşlarına gidiyor