Mochi manuel kullandım ben.Arkadasim da ondan almış ama 3.ay gibi elektriklisini almıştı.Manuel olan fazla sütü elle pompalayarak biraz masajla sagmaniza yardımcı oluyor.Digeri ise malum işte elektrikli kendi çekiyormuş.Bebegim 7 aylık arada hâlâ göğsümün biri bosalmiyorsa sagarım.Tamamen yapıyla alakası var da diyebilirim.Benim manuel hâlâ işimi görürken arkadaşımın 3 ayda elektrikli işini görüyor.Bu arada sözü geçen tüm makinalar mochi marka.Elimden geldiğince açıklamaya, yardımcı olmaya çalıştım.Az çok insan tanır kendini.Ona göre ortalama bir fikre varırsınız 💐