5-6 doktora götürdüm bu sebeple. Hem dil bağı var hem dudak bağı. Sadece bir tanesi kesmek istedi. Diğerleri tüm dişler çıkınca, konuşma başlayınca tekrar değerlendirilir dedi. Kiminle sıkıntı yaratmıyormuş. Bende de dudak bağı ve dil bağı var. Sadece r harflerini çok geç söyledim. Başka sıkıntı yaşamadım. Bebekte de eğer emme de problem varsa, dil dışarı çıkmıyorsa, beslenmesi zor ve iştahsızsa veya anne göğsünü yara ediyorsa kesmeyi öneriyor çok doktor. Bunlar oğlumda olmadığı için bekleme kararı aldım.