Kızlar bebeğim 2 ay 24 günlük, 3 aylık yani. Son 3 gündür aşırı derecede huzursuz. Hiçbir şey onu memnun etmiyor. Bazen emiyor bazen emmek istemiyor. Meme reddi de var. Dün emerken bugün sinirden kavga kıyametten asla emmek istemedi. Saatlerce huzursuzdu. Sabah 8den beri hiç uyumadı ve hep ağladı. Bir yeri mi ağrıyor anlamıyorum gaz desem sürekli çıkarıyor bacaklarını kendine çekmiyor zaten. Kucakta durmuyor yatakta durmuyor. Nedir bu yahu bayılacam…🫠🫠🫠