İyi akşamlar arkadaşlar 4 yaşında bir kızım var ve istisnasız her ay sonunda mutlaka grip ya da nezle olur çok şeyler kullanıyorum bağışıklıkla kuvvetlensin diye çok şükür Eskisi kadar ağır atlatmıyor ama yine de her ay mutlaka hasta var mı sizin de başınıza gelenler var mıdır tavsiyeleriniz