Parsongan sencokbiliyon Hakikaten çocuk yataktan düşmüş. Burda post açmakla uğraşıyor bir de cevap bekliyorlar. Gelmeyince üst üst yazıp duruyorlar. Kardeşim doktora götürsene. Buradaki insanlar sana ne desin ? Bişey olmaz deseler yatıp uyuyacak mısın yani nedir ? Anlamıyorum böyle insanları.
sencokbiliyon Parsongan Gerçekten öyle. Nasil içleri rahat ediyor anlamıyorum. Tamam hadi doktora götürmedin, çocuk bu illaki düşecek yani. Ama burada bir şey olur mu diye sormak bana da aşırı saçma geliyor. Kim ne desin ki gerçekten
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Hep benzer şeyler, bıhtık ya bıhtık. Ben daha heyecanlı, eğlenceli şeyler istiom, hep aynı aynı, sıhıldım
Parsongan sencokbiliyon Benim oğlum da 5 aylıkken yataktan düştü. Hemen eşimi aradım geldi. Baktı iyi biraz dışarı çıkardık hava aldırdık uyku saatiydi uyutmadım. Telefonumu bile almamışım yanıma o derece gözüm görmedi bir şey. Sadece eşimi aradım ve bıraktım bir kenara. Bazen sapla samanı ayırmak gerekiyor.
uykusuzanne__ Adetim gecikti test yapsam çıkar mı Akşam menüleri Kahve postları Kaynana postları Eş postları Tarif postları İlişki postları