Merhaba Hanımlar. Allah aşkına ne zaman biter bu sendromlar yoksa ben kafayı yiyeceğim az kaldı .Bütün sendromları dibine kadar yaşar mı hiç mi pas geçmez bir çocuk . 2, 3 ,4 hepsinde anamı ağlattı. Sendromu biter ergenliği başlar büyük ihtimalle . Benim ki zaten tam bir küçük ergen . Kız çocuğu olunca sakin , bıcır bıcır olur diye hayal etmiştim ama alakası yok . Aşırı inatçı , sinirli , ilgi delisi . Çok zorlanıyorum çok .