beloss Kızlar ikinci sezeryanımı oldum kesimin üzerine göbeğim hafiften düşüyor zamanla karın kendini toparlayınca bu göbek gider mi yoksa sezeryan göbeği dedikleri olay bu mu? İlk sezeryanımda böyle bir şey olmamıştı
nurella0602 Benimde aynı ilk sezeryanım gitmeyecek diye çık korkuyorum. Ayrıca herkes korse tak diyor ama dikişlerime zarar verir diye onu da yapamıyorum kafayı yiycem yani
aysenyr nurella0602 korse takabiliyorsanZ kesinlikle takın 1 sezeryan geçirdin bende korse beni aşırı toparladı ( yün korse)