sevalasln Kızlar oğlum 2,5 aylıktı ilk reglimi gördüm şimdi 3,5 aylık ikinci regl olmam gerekiyordu 1 hafta gecikti doğum sonrası böyle düzensizlik oluyor mu merak ettim
flamingo24 sevalasln ben 9 olmadım geçen ay oldum sonra 10 gün sonra lekelenme gördüm bi kaç gün bu ay olmam gerekiyor olmadık elbet bi gün yine olurum hap kullanıyorum bu arada
sevalasln Elfgrn Bende her ay gününde olacağım diye bekliyorum 🥹 gebelik öncesi hiç düzensiz değildim çünkü
hunilimomy sevalasln 1 yıl hatta bazı annelerde 2 yıla kadar duzensizlik oluyor ama yine de isinizi saglama alıp korunun
Elfgrn sevalasln hormonlardan düzensiz oluyor. Düzelir inşallah yakında sen yine iyi ben 18. Ayda oldum ilk adetimi bile 🫠🫠 hala düzensiz
sevalasln hunilimomy Evet tabi ki korunuyoruz ben regl bir kere gördükten sonra hep aynı düzende gidecek sanıyorum
hunilimomy sevalasln 11 ay boyunca duzensizlik yaşadım emzirmeyi kestikten sonra bile duzensizlik oldu bi süre
HeeSenCokBiliyon hunilimomy ben ilk birkaç ay düzenli oldum son 2 aydır hep gecikiyor bu da normal midir acaba?
HeeSenCokBiliyon hunilimomy ay inşallah ben bekarken de sürekli gecikme yaşıyordum da o zaman kafam rahattı şimdi gecikti mi stres oluyor 😅