Sevcan19077 zaten gelmiş bir yaşına güzel anne küçük bebek değil ki ek gıda da alıyor o ona yetiyordur merak etme sen sagmaya emzirmeye devam et mutlaka anne sütü gibide yok bir damla bile alsa ona kâr unutma , öyle sagnca bakıp hesaplayn stres yapma boş yere stres azltyir sütü ve zaten sagimla emilen süt aynı olmuyor emdiklerinde daha çok aslında