saricicekim 2 yasindaki kizim durup dururken elleriyle kulaklarini kapatmaya basladi agrisi ve sancisi olmadigina eminim sizce bu bir donem mi sizin cocuklarinizda da oldumu boyle bir sey
taze-anne2312 saricicekim 2 yaşında oğlum o da yapıyor bazen bende burada bekleyeyim kafama takılıyordu (bi kaç gündür yapmıyor ama önceden durduk yere yapıyordu)
saricicekim 3cocukluananingunlugu bilmem oda olabilir internete baksak hemen otizme bagliyorda onuda dusunmuyorum yani ben
taze-anne2312 saricicekim yok tekken yapardı benimki ama artık yapmıyor gibi ya fark etmiyorum artık bende bi ara otizm mi diye düşünmedim değil tek başına da yeterli değildi otizm için, elhamdulillah geçti içiniz rahat olsun muhtemelen geçici bir durumdur