naz5835 Bebeğim 13 aylık, yürüteç kullandığımız için elinden tutup yürütmeye çalıştığımda parmak ucunda yürüyor. Yada koltuğa bir yere tutunup ayakta durduğunda parmak ucuna kalkıyor. Ne yapmam lazım :(
busraalanya naz5835 yürütece fazla bindirmemek gerek tek zararı bu da değil üstelik . Arkadaşımın kızıda aynıydı ayağını yere koymuyordu bir haftadır basmaya başladı 14 aylık oda düzeliyor . Ama yinede takipte kalın geçmezse ortopediye gösterin bence
yohh_yavv naz5835 inan yürüteç ile alakalı bi durum değil ben hiç koymadım ama yinede parmak ucuna basardı şuan 13 aylık artık eskisi gibi basmıyor düz basıyor bazen yine parmak ucuna kalktığı da oluyor
JuliJuli06 naz5835 benim cocugumda 13 aylik 1 kez bile bindirmedim tutup yurutmeye calisinca parmak ucunda yuruyor durdugu tutundugu zaman parmak ucuyla bastigida oluyor hatta ben subaralar yurutece koysam ayakkabi ile duzelirmi yurumeye iyice cesaretlenirmi diye dusunuyorum ay bu yurutec meselesi gercekten ikiye ayrilmis durumda bi yanim kullan bi yanim kullanma diyor ama kullanmadigim halde parmak ucuna bastigi oluyor