deepwater Selam arkadaşlar. 1 numara bebek bezim bitmek üzere artık 2 numaraya geçeceğim. Şimdiden alıyorum da kaç paket/adet kullanmıştınız acaba?
CaganikoFernandez deepwater molfix 160 adet kullandık zor bitirdik 3 numaraya geçmek için 120 yeterli olurmuş 1 ve 2 arasında çok fazla fark yok
deepwater Prima premium care kullanıyorum daha yeni 4 kilo olduk tecrübeli olanlar yazarsa sevinirimm