betul1221 Bebeğim 3 ay 21 günlük, iki haftadır işe başladığım için bebeğim doymuyor sütüm çok azaldı. Şunu yedim şunu içtim sütüm arttı diyebileceğiniz ne var lütfen bi yazın ya çok üzülüyorum stres oluyorum bu daha da kötü etkiliyor
tugces09 betul1221 tahin helva ve bol su bende güzel süt yapıyor… Bende bundan korkuma ise baslayamadim izin rapor kullanıyorum şimdilik🥲
Yigit_Yagiz_Moms betul1221 yaş hurma ve kavun inanılmaz süt yapıyor. Bu mevsimde kavun olmadığı için sulu meyveleri ve yaş hurmayı tavsiye ederim zaten anne içeceği adı altında satılan ürünlerin içinde hep hurma var
mihramomm1 betul1221 Bol bol su , tahin , bal kabagi tatlısı , dut kurusu , bulgur pilavı, kısır bende işe yarayan bunlardi
ebosum17 betul1221 havuç rendeleyip dereotu doğrayın yoğurtla karıştırıp yiyin ben çok faydasını gördüm.
betul1221 tugces09 valla ben nolcak okulum yakın başlarım sıkıntı olmaz dedim ama uzun süre emziremeyince süt gitti yarım gün çalışmama rağmen 😢
mihramomm1 gooktuggmomms Herkes öyle diyor ama bende inanın hiç öyle bir problem olmadı yaşamadım yanlış yönlendirmek istemem ama benim deneyimim bu yöndeydi ikinci haftasında kısır yemiştim mesela 🫣
tugces09 betul1221 bos bi odada sağım yapma şansınız yokmu? Ben sağlıkçıyım o yönden şanslıyım biraz en azından sağım yaparım.. ama çok küçük emiyor biraz rapor izin kullancam deyince sıkıntı çıkarmadı amirim sağolsun🙏🏻
ilay-mom betul1221 evet damla , kullandım ama 1 şişe bittikten sonra almadım, dr tavsiyesi ile solgara başladım hap şeklinde 2şer tane alıyorum günde 3 kez
mezig Çemen tohumunu 20 dk suda bekletip içebilirsiniz ben 2-3 kez denedim ve gögüslerimin süt dolduğunu hissettim yalnız terlediğinizde malesef çemen kokusu oluyor bu yüzden sürekli içemiyorum ben de