asli57 cuma gunu 2 doz birden oldu oglum. Cok sukur bi yan etki olmadi. Atesi cikmadi. Yani şoyle bi durum var ama bizim doktorumuz eve gidince 1 olcek calpol ver dedi. 8 saat sra ile calpol verebilirsin dedi. Bende oglen 12 de eve gelmistim o zaman verdim, geceleri ates daha cok ciktigi icin bide alsam 8 de verdim o kadar. Ertesi gunu yani 2. Gunu atesi vs cikmadi. Normal rutininde ilerledi bizim aşi gunumuz ☺️ normalde ilac verme taraftari degilim ama doktorumuz verebilirsin sorun olmaz dedi. Ozellikle sordum asi sonrasi ve ya oncesi verilen ilac asi etkisini azaltiyomus ayrica belki atesi de cikmicak bosuna ilac vermis olmicak miyiz dedim. O arada bisiler anlatti ama oncesinde oglumun kalbinde ufurum duydugunu soyleidgi icin kafam allak bullakti hic hatirlamiuorum dediklerinin çoğunu. Duzeltme. Simdi yengeme de sordum o da yanimdaydi. O hatirliyomis ne dedigini. Asi sonrasinda tedbir amacli oneriyomus ama asi oncesinde tavsiye etmedigini soylemis. Ben hatirlamiyorum bu dediklerini valla hic