Minik18 Kizlar bimdeki bebivitadan kullanan varmi memnunmusunuz bende almak istiyorum ama kararsiz kaldim oglum 1 yasinda sma kullaniyoduk ama butceyi zorluyor artik degistirmek istiyorum o yuzden
MaviNil Minik18 Hiç bir besleyiciliği yok. Bunun yanı sıra içersinde glikoz ve nişasta var. 1 yaşındaki bebek ayda kaç kutu mama yiyor?
bkt_srdr bebivitanın içeriği çok kötü glikoz şurubu filan var uygun fiyatlı mamalardan bebelac çok iyidir onu alabilirsiniz
duruaksoy bebevita çok sağlıksız bir mama bebelac alsana canım, onun fiyatıda çok pahalı değil, benim doktyorum bebelac için hem kaliteli hemde uygun fiyatlı diyor