Thesra [bilinmeyen] Hiç bilmiyorum ama denizden mikrop kapmazsın muhtemelen canım havuz olsa bir ihtimal ama tuzlu su ya sıkıntı olmaz herhalde
Yaren [bilinmeyen] denizden bi sıkıntı olcağını sanmıyorum ben de izden dolayı yazdınız sandım iz kaldı mı sizde ?
Handeberkay35 [bilinmeyen] ben girdim kuzum vala 1 hZiranda Doğum yaptım doktoruma sorduğumda 1 ay sonra girebilirsin demişti
TwinsMother [bilinmeyen] [bilinmeyen] bende 2.5 aylıkken girdim gireli 1 ay oluyor.. bi sıkıntı yaşamadım yalnız ilk girdiğimde suyun soğukluğundan olucak sızladı sonrasında birşey olmadı mikrop kapma gibi
Sulegorkem [bilinmeyen] canım ben 40 dan sonraki kontorele gittiğimde doktorum denize girebiliceğimi ve istediğim kadarda güneşlene biliceğimi söyledi hiç bir problem yaratmaz dedi bende sezaryanla doğum yaptım 54 gün oldu
Sulegorkem [bilinmeyen] bu arada dikiş izi için bir krem var contractubex devlet karşılamıyo birazda palı bir krem ama çok işey yarıyo 54 günde neredeyse hiç izi kalmadı gibi bişey oldu tavsiye ederim
Yaren [bilinmeyen] valla ben de anlamadım kendisi atmamış gibi şaşırdı ben de önemsemedim o zamanlar başka sıkıntılar ön plandaydı sonradan rahatsız olmaya başladım ama yapacak da bi şey yok
Sulegorkem [bilinmeyen] evet fiyatı çok yüksek ama gerçekten değer bir ömür o izden nefret etmektense o parayı vermek daha doğru değilmi
HilalAnl 56gün önce sezeryan oldum geçtiğimiz hafta sonu denize girdin doktoruma sordun 40 çıkımca girebilrsin demişti yani kanamanda bittiyse
tuuuucee [bilinmeyen] valla ben 40 çıkkmadan girdim hiçde bişey olmadı bünyeyle alakalı biraz da canım ☺️bişey olmaz inşallah