aysegullcamm Merhabalar .bebeğim 4.5 aylık . İki gündür görmemiştim bugün farkettim kızlar kıpkırmızı ve sert nedir bu acaba
ummuefe aysegullcamm aşı yeri bizde de öyle oldu 3. Aydan sonra çıktı sanırım baya kaldı sakın soymayın demişti dr. Kabuk bağlasa da kendi haline bırakın bir şey sürmeyin
rbaurl Aşı yeri olabilir mi o koluna yapıldıysa sanırım verem aşısıydı bizimde öyle aşıdan hemen sonra olmadı ama 1 2 hafta sonra oldu bu şekilde deri altına yapıldığı için oluyormuş ebe öyle demişti bize
ayse0709 Verem aşısı bizde de böyle çok geç patlamıştı zor iyileşiyor canlı virüs barındırdığı için kendiliğinden iyileşiyor canı acımasın diye korursunuz geçene kadar biraz 🌸