Damladogann Kızlar bebeğim 7 aylikmolcak ismini hiç anlamıyor kaç kez sesleniyorum dikkatini çekmeye çalışıyorum sesimi yükseltiyoruz genede dönüp bakmıyor başka şeylerle ilgileniyor normalmi. Sizinkiler kac aylıkken anladi
Hohomoromu Damladogann 7 aylık bebegn ismini anlıpta bakması erken genelde ismin i soyleyıpte bakan bebekler sese dönüp bakıyor benim bebegımdr Göktürk diyorm bakıyor biraz zaman gecti Ahmet dedi babası baktı 😅 daha cok sese tepkı veriyorlar ses duyunca da mı tepkisiz
Myagz Damladogann oğlum falan diye mi seslendiniz biz hep ismiyle seslendik dört aylıktan beri biliyor adını evde sürekli ismiyle seslenince biliyorlar
Deletedmom136 ismine baktığında tam hatırlamıyorum ama 5 aylıktan önce olduğuna eminim. Cemre deyince kendine dendiğini bilip bakıyordu yani
Damladogann Myagz evet ilk zamanlar pek ismiyle seslenmiyordum sonradan sürekli ismini söylemeye başladm şimdi de arada bakıyor ama genelde bakmıyor seslenince başka şeylerle ilgileniyor