Kızlar bebeğim sabah çok fazla kaka yaptı 3 gündür de böyle . Sonra bir kere daha kaka yapmış. Diğer 6 bezinde azar azar kakalar vardı. İçinde bazı şeyleri de eritememiş. Sulu değil ama cıvık bir kaka biraz yeşil. Poposu acayip pişik oldu bir önceki bezinde daha azdı ama en son bezinde çok fazla pişik sivil sivil kırmızı benekler vardı. Çok ağlıyor. Başına gelen var mı.? 3 gündür arada yıkıyordum . Bugün full yıkayarak temizledim. Neden olabilir