6 aylık bebeğim oturmak istemiyor. Kucağımda oturtayım diye alıyorum hemen kendini kasıyor ayakta duruyo. Koltuğa koyuyorum kendini itip yatma pozisyonuna geçiyor. Mama sandalyesinde arkasına yaslanarak oturuyor ama bi süre sonra devriliyor. Normal mi bu durum