Canım bende aynı şeyle karşılaşmıştım. İlk 15 gün sağıp verdim almadı sonra kendimi toparlayınca sakin olup, emzirme pozisyonları denedim, duşta, oturarak, ayakta, yatarak. Bastığı zaman yaygarayı tekrar sakinleştirip tekrar deniyordum silikon uç aldım benimkisi tutamıyordu da ucu küçük diye birde. En son yatarak aldı. Üç dört gün sadece yatarak emzirdim. Sonra her türlü almaya başladı 🙏🏻 İNŞALLAH işine yarar. Zor biliyorum ama lütfen kendini sıkma, onun rızkı sende öyle yada böyle sabırla dene alacaktır canım 🥰