Kızlar bebeğim 3 aylık olacak sünnet ettirmeyi düşünüyorum randevu aldım . Lokal anestezi olacak ama bebeğimin troidi var yükselip düşüyor. Sünnet etirsem bir sıkıntı olma ihtimali var mı doktorla iletişime geçmedim daha yarın bilgi verecekmiş . Bilgisi olan var mı ?