Anneme bırakırım ama kayinvalideme asla tv abur cubur ilgisizlik hersey var bir kere bırakmak zorunda kaldık eşimin ayağı kırılmıştı hastaneye götürdüm totalde 3 saat falan sürdü 17 aylik bebeği zapt edememiş eltime götürmüş bakamıyorum diye yani bidaha nasıl bırakayım eltim evde olmasa nereye götürecek ama anneme gözüm kapalı bırakırım ağlasa dahi en kötü arar izin alır parka götürür ama gelin görünki annem 17 saat uzaklıkta 🥲