gzmmt Papatya-eylul88 Biberim benimde duruyor doldurulmayı bekliyor 😅 aşırı severim ama yapması niye zor geliyo bana bilmiyoeum çok üşeniyorum 😅🥹
Papatya-eylul88 gzmmt sorma kiz bende cok severim ve üseniyorum.cocuklada zor oluyor.pazar ya bugun eşimden faydanldim yaptim😅
zehra15 lolitam Bn defalarca yaptım sonuncu ekmek güzel olmuştu işin sırrı hamur cıvık olacak eline yağ sürerek şekil vereceksin
lolitam zehra15 yok cıvık degildi yumuşak bir hamur la yaptım nefis yemek tarifinden aldım tarifi çok ta güzel oldu disarkadinden farki yoktu