Mamama Bizde dil gelişimine destek oluyorlar ve akranları ile sınıfta var ama oğlumdan 8 ay kadar büyük sınıf arkadaşları onlarında konuşması destekliyor. Çocuğun mutlu olması elbette önemli ama kendi yaş gurubu daha iyi olur bence , geçen sene 1 yıla yakın da oyun gurubuna gitti. Pek dil gelişimine katkı sağlamadı bize açıkçası yine sosyalleşmesi için göndermiştik