kuzey2407 17 aylık bi oğlum yeni hamile olduğumu öğrendim. Oğlum çok hareketli çok ilgi isteyen bi çocuk. Erken mi yoksa zamanı mı tecrübelerinizi yazarsanız mutlu olurum
etuerk kuzey2407 o kişiden kişiye göre değişir bana göre erken a kişisine göre normaldir. Önemi olan sence ne. Gerçi bu saatten sonra olan olmuş yapacak bişey yok sonuçta. Başlarda zor olur ama sonrası kolay olur elbet
ekimkizi_ Erken geç kişiden kişiye değişir kaldi ki siz şu an hamilesiniz çok erken desek negatiflikten başka biseye yaramaz siz pozitif hikayeler dinleyin bence nasip ettiyse Allahim kolayliğini da verir sağlikla gelsin yuvaniza neşe berekt getirsin🥰