34 +4hamileyim.tansyonla alakali hastanede yatıyorum.doktor detaylı usg yapdi.ve kalbinin duvarinda azacik kalinlaşma olduğunu soyledi.bu ne demek bi sorun olurmu?şimdi bebeyim kalp sorunlu bebekmi.doktorlara sordum hele doğsun bebek kalp doktoruna baktirirz dediler.basina gelen oldumu tedavi ile iyileşirmi?bilgisi olan varmı