ilknur586 yenidoğan bebekler tuvaleti geldiğinde yapması gerekeni bilmediği için bağırsak tam dolduğunda atıyor kendini dışarı, daha çok küçükler yeni adapte oluyorlar ıkınmayı bilmiyorlar veya ıkınırken alt tarafını da sıktığı için yapamayabiliyorlar 10 güne kadar yapmayışına müdahale etmiyor doktorlar normal karşılıyorlar