Anne baba minyon doktor normal diyorsa endizelenmeyin her bebek kendine özeldir kiloyu hersey etkiler mama alan bebek daha kiloludur 10 aylik ama yuruyo mu emekliyi mu harekektliligi nasil bunların hepsi etkiler benim 3150 doğdu 8 kilo gayet normal keyfi yerinde anormal bir zayıflığı yoksa ben takılıyorum