tutii98 bence gidin sarılık önemli bişey eğer değerler çok yükselirse beyine ve kulağa bile zarar verebilir allah korusun benim çocuğumda sarılıktan yattı bi gece küvezde biz şöyle atlattım çocuğu bol bol besleyin mamada verin geçene kadar anne sütüyle karışık gidin yani,sütünüz yetmiyorda olabilir ondan diyorum acıktıkça saat farketmektisizin besleyin zaten fazla gelirse falzasınj kusar