ecem34 Merhabalar. Kızım grip olduğu için bugün doktora götürdüm bu şurubu verdi. (8 aylık) içindeki prospektüsü okuduğumda 2 yaş altı kullanılmamalıdır yazıyo. 2 yaş altı kullanan var mı bu şurubu ?
Defnedilan34 ecem34 bebeğim 2 buçuk aylık geçen grip oldu ondan icirdim canım sadece çok uyku yapıyor