ozgevolkan Merhaba 6 ay 23 günlük bi oğlum var emziriyorum Yeni ek gıdaya başladık ve ben adet oldum oğlum eskisi kadar emmek İstemiyor bu durum beni çok üzüyor adet oldum diye azalma olmuş olabilir mi ? Böyle bi durum yaşayan anneler var mı ?
Sevvoo ozgevolkan ilgisi yok. Bebeğim 4 aylıkken adet oldum ilk. O zman memeye çok duskundu hiç bi degisiklik olmadı. Şuan 7 aylik 1 buçuk aydır azaldi emmesi büyüdükce ek gıdaya başladıkça azalıyor.
Yenihayat ozgevolkan hiç alakası yok ek gıdaya alışma sürecinde olabilir ama pes etme 2 yaşına kadar emzirmeye devam 🤗
MirzaAta Bende 40 im dan sonra hemen oldum. Oğlum 2 Aylık ve gayet emiyor. Siz verdiğiniz ek gıdanın miktarını gözden geçirin. Adi üstünde ek gıda olsun ana yemek yine sütünüzolsun fazla doyarsa emmek.istemez çünkü