18 aylık olacak kızım, 25 kasımdan beri 37.5 geçmeyen atesi var. İstahsız. Su dahi içmiyor(ki gün içerisinde 1 litre su içerdi) emmek istiyor sürekli. Uyku deseniz karıştı. Gunduz tek uyku yapardı 1-2 saat, simdi 20 dk uyukluyor. Kendisi eee yapalım diyor. Meyve dahi zor yiyor. Ayaklarıda sıcak. 37.5 önemli degil ama baska bir seyi mi var merak ediyorum. Doktora da gitmek istemiyorum, iyice travmatize olacak diye( gecen gittiğimizde uzun bir süre görüşmeyelim, hastane travması oluşmasın dedi doktorumuz)