Merhaba sevgili anneler, kızımın başında ve yüzünde birsürü isilik çıkmıştı, saçının içide doluydu sonra önü bu şekilde sarı sarı kabuklara çevirdi başının arka tarflarıda kuru konak gibi kabuk şeklinde öyle sarımsı değil pul pul bryaz kabuk yani. doktor konak dedi ama ön tarafı sonra böyle bi hale döndü konakta böyle mi oluyor isilikten kalma birşey mi anlayamadım. Nasıl geçer sizce.

